Üdvözöljük, tisztelt Érdeklődő!
Ön az NYCS-Építő Ipari, Kereskedelmi, és Szolgáltató kft honlapjának
főoldalát olvassa! Engedje meg, hogy néhány szóval bemutassam cégünket.
Jelenleg hatan dolgozunk itt főállásban, és az egyes munkafázisokba további
személyek kapcsolódnak be. A cég 2001. május 19-től működik. Tevékenységi
körünk napjainkra három fő irányba ágazott.
1. Ingatlankezelés
Társasházak, szövetkezeti lakóépületek közös képviseletének ellátása, a
házak üzemeltetése. Teljes körűen végezzük ezt a tevékenységet, Budapest
egész területén találhatóak az általunk kezelt épületek. Az üzemeltetési,
karbantartási, üzemzavar elhárítási, felújítási munkákat is bonyolítjuk.
Társasházainkkal indulunk az önkormányzatok által évente meghirdetett
rehabilitációs pályázatokon. Összeállítjuk a komplett pályázati anyagot, és
bonyolítjuk a felújítást. Munkánkat az ingatlanügyekben jártas úgyvéd segíti,
biztosítva tevékenységünk jogi hátterét. Pénzügyeinket, a kezelt lakóépületek
könyvelését egyszeres könyvvitellel, számítógépes könyvelőprogrammal végezzük.
Kizárólag a mindenkori számviteli törvényeknek megfelelő, számlákkal bizonylatolt
tételek kerülnek könyvelésre. Csak utalással, készpénzforgaolm nélkül dolgozunk,
az utalások a cégünk által működtetett banki terminálon keresztül történnek.
Kezelt házaink felé tulajdonosi igény szerint negyed- fél- vagy éves elszámolást
biztosítunk. A javítási-felújítási munkákat kizárólag a munka elvégzésére
jogosult, számlaképes vállalkozókkal végeztetjük. Ezek lehetnek természetesen
a már helyismeretet szerzett, tulajdonosok által elfogadott vállalkozók, de
minden munka elvégzésére tudunk mi is ajánlani megfelelő céget. Így kívánjuk
biztosítani azt, hogy az adott munkát mindig a legjobb áron tudjuk
elvégeztetni mert a több bekért árajánlat lehetővé teszi a legkedvezőbb ár
kiválasztását. Munkatársaink megtartják a közgyűléseket, leellenőrzik a
végzett javításokat, felújításokat, a nagyobb házainknál helyszíni
félfogadásokat is tartanak.
2. Építési műszaki ellenőrzés
A tevékenység végzését az építési törvény szabta kényszer, és az általunk
fontosnak és szükségesnek tartott szakértői jelenlét az építkezéseken hozta
létre. Abból az alapfeltételezésből indultunk ki, hogy jóval olcsóbb egy jól
felkészült építési műszaki ellenőrt megfizetni, mint a rosszul elkészült,
rossz minőségű, nem kevés pénzbe kerülő - és esetenként még nem is
érvényesíthető - garanciális munkákat kijavíttatni. Gondolják végig, mennyi
idő, bosszúság és kiadás spórolható meg az építési műszaki ellenőr megbízásával.
ő a megbízó képviseletében jár el, és szerződése szerint felelős a végzett
munka minőségéért. Vállalási áraink középkategóriások, végzettségünk és
felkészültségünk felsőfokú. Kezelt házainknál ez a tevékenységünk
kedvezményes áron igényelhető.
3. Aktuális pályázatok készítése, bonyolítása
Vállalkozásunk harmadik "lába" a különböző pályázatok teljes körű bonyolítása.
Jelenleg főleg az évente kiírásra kerülő un. "panelprogram" - amely az ipari
technológiával épített házakra vonatkozik - valamint a fűtéskorszerűsítéssel,
hőszigeteléssel foglalkozó ÖKO programok levezénylésére koncentrálunk.
A nagyobb társas- és szövetkezeti lakóépületek képtelenek önerőből
elvégezni azokat a korszerűsítési, racionalizálási munkákat, amelyek
élhetőbbé teszik környezetüket, és lényegesen olcsóbbá az üzemeltetésüket.
A pályázati anyagok összeállítása, a tervek elkészítése, a szükséges
közbeszerzési pályázat kiírása, értékelése, a felújítás lebonyolítása és a
műszaki ellenőrzés végzése amire vállalkozunk, a minket megbízó lakóházi
tulajdonosközösség nevében. Díjazásunk az eredményesség függvénye, a
sikeres pályázatok, a minőségileg kifogástalanul elvégzett felújítások
után számlázzuk tevékenységünk előre meghatározott összegét.
Vállakozásunk egyik fő törekvése a minőségi munkavégzés. Csak ez
biztosíthatja tartós piaci jelenlétünket, és lehetőségeink bővülését.
Ezért nagy figyelmet fordítunk szakmai felkészültségünk állandó magas
szinten tartására, az állandó szakmai továbbképzésre. A minőségi munkavégzési
törekvésünk egyik leglényegesebb eleme, hogy cégünk 2008. márciusa óta
rendelkezik ISO minősítéssel, melynek éves ismétlő auditálása idén
sikeresen megtörtént.
Bármilyen kérdéssel bizalommal
forduljon hozzánk!
Munkatársaink szakmailag és emberileg is jól képzetten várják tisztelt
MEGRENDELőINK megkereséseit.
Budapest, 2009. 04. 26.
Nyáry Ildikó ügyvezető
|